Termeni si conditii

Termeni & Condiții (16.02.2020)


1.DISPOZIȚII GENERALE

1.1.On-line Shop disponibil la adresa de Internet www.laurella.pl este condusă de compania LAURELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA cu sediul în Poznań (birou adresa și adresa de corespondență: str. slujbei. Marcin 29/8, 61-803 Poznań); înregistrată în Registrul de Antreprenorii de Instanța Națională Registru sub numărul: 0000808310, Inscrieti-Instanța care deține documentele societății: Judecătoria Poznań – Nowe Miasto am Paz în Poznań , VIII Comercial Departamentul de Instanța Națională Registru; cod de înregistrare Fiscală nr. NIP: 7831807476, Națiunea Economiei Registrul comerțului cu nr. REGON: 384618076, e-mail: sklep@laurella.pl și numărul de telefon: 61 200 11 21.

1.2.Aceste Reglementări sunt abordate atât pentru consumatori și să antreprenori folosind On-line Shop cu excepția cazului în care o secțiune este de abordate în mod special la pe consumatori sau la antreprenori.

1.3.La Controler de datele cu caracter personal prelucrate în Online Shop în legătură cu punerea în aplicare a dispozițiilor din aceste Regulamente este de la Vânzător. Pe patele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri în cadrul perioada și pe baza pe pământs și principiile prevăzute în confidențialitate politica publicat pe Online Shop - ul. La politica de confidențialitate conține în principal pe reguli pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către Controler în Online Shop, inclusiv elementele de bază, scopurile și pe perioada de prelucrare personal date și drepturile de persoanele cărora se referă datele, precum și pe informații cu privire la utilizarea de cookie-uri și fișiere instrumente analitice în Online Shop. Folosind On-line Shop, inclusiv efectuarea de achiziții este voluntară. În mod similar, furnizarea de datele cu caracter personal de către Serviciu Destinatar sau Clientului, folosind On-line Shop este voluntară, sub rezerva excepțiilor indicate în politica de confidențialitate (concluzie contractului și obligațiile legale ale Vânzătorului).

1.4.Definitieări:

      1. ZI lucrătoare – o zi de luni la Vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

      2. FORMULAR de înscriere – formularul disponibil în Magazin Online care vă permite să creați un Cont.

      3. FORMULAR de COMANDA – Electronic, un Serviciu de formular interactive disponibile în Magazinul Online care vă permite să plasați o Comandă, în special prin adăugarea de Produse electronice coș și definirea termenilor Contractului de Vânzare, inclusiv metoda de livrare și de plată.

      4. CLIENTUL – (1) o persoană fizică cu deplină capacitate juridică, precum și în cazurile prevăzute de general reglementările aplicabile, de asemenea, o persoană fizică, juridică limitată capacitate; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică pentru care legea acordă capacitate juridică; - cine are încheiate sau care intenționează să încheie un Contract de Vânzare cu Vânzător.

      5. CODUL CIVIL – Codul Civil Act de 23 aprilie 1964 (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 cu modificările).

      6. CONT – Serviciu Electronic, un set de resursele Furnizorului de Servicii de sistem marcate cu un nume individual (login) și parola furnizate de către Serviciul Beneficiar, în care sunt colectate datele furnizate de Serviciul Destinatarul și informații despre Comenzile plasate Online Magazin.

      7. NEWSLETTER – Serviciu Electronic, de distribuție electronică a serviciilor oferite de Furnizorul de Servicii prin intermediul e-mail, care permite tuturor Beneficiarilor Serviciilor folosind-o pentru a primi automat de la Furnizorul de Servicii ciclice conținut de edițiile ulterioare ale newsletter-ul conține informații despre Produsele, ediții noi si promotii Online Magazin.

      8. PRODUS – un articol mobil disponibil în Magazin Online care fac obiectul Contractului de Vânzare între Client și Vânzător.

      9. LEGE – aceste reglementări de Magazin On-Line.

      10. MAGAZIN ONLINE – magazin online de Servicii Furnizor disponibil la adresa de Internet: www.laurella.pl

      11. VÂNZĂTOR; FURNIZOR de SERVICII – compania LAURELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA sediul în Poznań (adresa de birou și corespondență adresa: ul. slujbei. Marcin 29/8, 61-803 Poznań); înregistrată în Registrul de Antreprenori de Instanța Națională Registry sub număr: 0000808310, Inscrieti-Instanța care deține companiei documentație: judecătoria Poznań – Nowe Miasto am Paz în Poznań , VIII Comercial Departamentul de Instanța Națională Registru; cod de înregistrare Fiscală nr. NIP: 7831807476, Națiune Economiei Registrul comerțului cu nr. REGON: 384618076, e-mail: sklep@laurella.pl și telefon numar: 61 200 11 21.

      12. CONTRACT de VÂNZARE – vânzări de Produse contract care este încheiat sau au fost încheiate între Client și Vânzător, prin intermediul Magazinului Online.

      13. SERVICII ELECTRONICE – serviciu furnizat în format electronic de către Furnizorul de Servicii pentru care Beneficiarul Serviciului prin Magazinul On-line.

      14. BENEFICIAR de SERVICII – (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, iar în cazurile prevăzute de general reglementările aplicabile, de asemenea, o persoană fizică, juridică limitată capacitate; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, pentru care legea acordă capacitate juridică; - utilizarea sau care intenționează să folosească Serviciul Electronic.

      15. DREPTURILE CONSUMATORILOR ACT, ACT de 30 Mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Dz.U. 2014 poz. 827 cu amendamente).

      16. COMANDA Clientului – declarație de intenția depuse prin intermediul Formularului de Comandă și vizează în mod direct de a încheia Produsul Contract de Vânzare-cumpărare cu Vânzătorul.

2.SERVICII ELECTRONICE ÎN ONLINE MAGAZIN

2.1.următoarele Electronice Serviciile sunt disponibile in Online Shop: De cont, Formular de Comanda și Newsletter.

      1. Cont – utilizarea de Cont este posibil după completarea următoarelor două etape de către Beneficiar de Servicii – (1), completând Formularul de Înregistrare și (2) faceți clic pe "Save" domeniu. În Formularul de Înregistrare, este necesar pentru Serviciul Destinatarului să furnizeze următoarele date: numele și prenumele / firma numele, adresa de e-mail și parola. Serviciul Destinatarul poate, de asemenea, înregistra un Cont, bifând caseta de selectare corespunzătoare atunci când plasarea un Ordin – odata ce Ordinul este plasat, Contul este l-a creat.

        1. Contul Serviciu Electronic este oferit gratuit gratuit pentru o perioadă nedeterminată. Beneficiarul Serviciilor are opțiune, în orice moment și fără invocarea unui motiv, pentru a șterge Cont (demisia din Cont) trimitand o cerere la Furnizorul de Servicii, în special prin e-mail la următoarea adresa: sklep@laurella.pl sau în scris la adresa: ul. slujbei. Marcin 29/8, 61-803 Poznań.

      2. Formular de Comanda – utilizarea Formularului de Comandă incepe cu adaugarea primului Produs electronic coș de Client în Magazinul Online. Plasarea unei comenzi are loc după Clientul a finalizat două etape ulterioare - (1) completarea Formular de comandă și (2) faceți clic pe site-ul Magazin Online dupa completand Formularul de Comandă domeniul "Ordine, cu obligația de a plata" - până la acel moment este posibil să se modifice în mod independent toate datele introduse (în acest scop, urmați mesajele afișate și informații disponibile pe site-ul Magazin Online). În Formularul de Comandă, este necesar pentru Client să furnizeze următoarele date despre Client: nume și prenume / denumirea societății, adresa (strada, casa / cu număr, cod poștal, oraș, țară), e-mail, la număr de telefon de contact și detalii cu privire la Contractul de Vânzare: Produs (s), cantitatea de Produs(s), locul și metoda de livrare a Produs(e), metoda de plată. În cazul Clienților care sunt nu consumatori, este de asemenea necesar să se prevadă numele companiei și numărul de identificare fiscală.

        1. Formularul De Comandă Electronice este furnizat Serviciul gratuit, este de unică folosință în natură și este încheiat pe plasarea unei comenzi prin intermediul Formularului sau la întreruperea tratamentului mai devreme plasarea Comenzii de către Beneficiar de Servicii.

      3. Newsletter – utilizarea Newsletter-ul are loc după furnizarea de e-mail în "Buletin informativ" tab vizibile pe site-ul Magazin Online, la care alte ediții ale Newsletter-ul urmează să fie trimis și faceți clic pe câmp "înregistrează-te". Serviciul Destinatarul poate, de asemenea, abona la Newsletter-ul de verificarea caseta de selectare corespunzătoare atunci când se creează un Cont – odată ce Contul este creat, Beneficiarul Serviciilor este abonat la Newsletter-ul.

        1. Newsletter-ul Electronic este furnizat Serviciul gratuit pentru o perioadă nedeterminată. Beneficiarul Serviciilor are posibilitatea, în orice moment și fără a da motive, pentru a vă dezabona de la Newsletter (demisia din Newsletter) prin trimiterea unui relevante cerere la Furnizorul de Servicii, în special prin e-mail la următoarea adresă: sklep@laurella.pl sau în scris adresa: ul. slujbei. Marcin 29/8, 61-803 Poznań.

2.2.cerințele Tehnice necesare să coopereze cu sistemul de TIC utilizate de către Prestatorul de Servicii: (1) o calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la Internet; (2) acces la e-e-mail; (3) Browser-ul de Internet: Mozilla Firefox versiunea 17.0 sau mai mare sau Internet Explorer versiunea 10.0 sau mai mare, Mozilla versiunea 12.0 sau mai mare, Google Chrome versiunea 23.0 sau mai mare, Mozilla versiunea 5.0 sau mai mare, Microsoft Edge versiune 25.10586.0.0 sau mai mare; (4) recomandat rezoluție minimă a ecranului: 1024x768; (5) care să permită Cookies și Suport Javascript în web răsfoițir.

2.3. Servicii Destinatar este obligat să folosească Magazin On-line într-o concordanță cu legea și bun vamale, cu respect pentru personal drepturile și drepturile de autor și de proprietate intelectuală de Serviciu Furnizorul și terțe părți. Beneficiarul Serviciilor este obligat să intre de date în concordanță cu starea actuală. Beneficiarul Serviciilor este interzisă furnizarea ilegală de conținut.

2.4.Complaint prdure cu privire la Servicii Electronice:

      1. plângerile legate de furnizarea de Servicii electronice de către Furnizorul de Servicii și alte plângeri legate de exploatarea de la Magazin Online (cu excepția plângerii procedura de Produs, care este indicat la punctul 6 din Reglementări) Serviciul Destinatarul poate prezenta, pentru exemplu:

        1. în scris la adresa: ul. slujbei. Marcin 29/8, 61-803 Poznań;

        2. în format electronic, prin e-mail la următoarea adresă: sklep@laurella.pl.

      2. este recomandat ca Beneficiarul Serviciilor oferă în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțele referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data de apariție a neregulii; (2) Serviciul Destinatarul cererii; și (3) detaliile de contact ale proteste partid - acest lucru va facilita și de a accelera luarea în considerare a plângere către Furnizorul de Servicii. Cerințele specificate în propozitia precedenta lua forma unor recomandări și nu numai afectează eficacitatea de plângeri depuse fără recomandat descriere a plângerii.

      3. răspunsul la sesizare de către Serviciul Furnizorul are loc imediat, nu mai târziu decât în termen de 14 calendar de zile de la data depunerii sale.

3.CONDIȚII PENTRU ÎNCHEIEREA UNEI VÂNZĂRI CONTRACT

3.1.conclusion de un Vanzari Dt între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comanda folosind Formularul de Comanda Online Shop în conformitate cu punctul 2.1.2 din Lege.

3.2.prețul Produsului afișat pe Online Shop - ul este dat în zloți polonezi și include taxe. Clientul este informat de valoarea totală a Produs inclus în Ordinea, precum și de costurile de livrare (inclusiv taxele de transport, livrare și poștale servicii) și alte costuri, sau obligația de a plăti aceste costuri, dacă valoarea acestor taxe nu poate fi determinată, de pe Magazinul On-line site-ul timpul de plasare a Comenzii, precum și la momentul Clientului exprimare a voinței de a intra într-o Contract de Vânzare.

3.3.procedura de încheiere a unui Vanzari Dt în Online Shop utilizând Formularul de Comanda

      1. La încheierea Contractului de Vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comanda in Magazin Online, în conformitate cu punctul. 2.1.2 de Regulamente.

      2. După plasarea Comenzii, Vanzatorul imediat confirmă primirea acesteia și în același timp acceptă Comanda pentru punerea în aplicare. Confirmarea de primire a Comenzii și acceptarea pentru punerea în aplicare are loc prin trimiterea de către Vânzător la adresa de e-mail furnizate la timp de la plasarea Comenzii un e-mail, care conține cel puțin la Vânzător declarația de primire a Scopul și acceptarea acesteia de punere în aplicare și de confirmare a Contract De Vânzare-Cumpărare. La primirea de mai sus e-mail către Client, Contractul de vânzare este încheiat între Client și Vânzător.

3.4.consolidation, de securitate și accesul la Client conținut de Vânzare Dt a concluzionat de către Client se face prin (1) furnizarea acestor Reglementări pe Online Shop - ul și (2) a trimite mesajul de e-mail menționate la pct. 3.3.2. de Reglementări. Conținutul de Vanzari Dt de asemenea, este înregistrat și asigurat în sistemul informatic de către Vânzător Online Shop.

4.METODELE ȘI DATELE DE PLATĂ PENTRU PRODUS

4.1.La Vânzător oferă Clientului cu următoarele metode de plată în cadrul Vânzărilor Dt:

      1. plata în Numerar la livrare.

      2. Plata în numerar pe o colecție personală.

      3. Plata prin transfer bancar la banca Vânzătorului cont.

      4. sistemul electronic De plăți și plățile prin card de credit prin Przelewy24.pl – posibil actuale metode de plată sunt specificate pe site-ul Magazin Online în "Livrare și de plată" tab-ul și pe site-ul https://przelewy24.pl.

        1. decontare a tranzacțiilor electronice plăți și carduri de credit sunt efectuate în conformitate cu Alegerea clientului prin Przelewy24.pl serviciu. Sprijinul pentru plățile electronice și plăți card de credit este oferit de către:

          1. Przelewy24.pl – compania PayPro S. A. Agent Rozliczeniowy sediul în Poznań (biroul adresa: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), înregistrate în Registrul de Antreprenorii de Instanța Națională Registry efectuate de către judecătoria Poznań – Nowe Miasto am Paz în Poznań, VIII Departamentul comercial a Instanței Naționale în Registru sub numărul: 0000347935; cod de înregistrare Fiscală nr. NIP 7792369887, Națiune Economiei Registrul comerțului cu nr. REGON 301345068.

      5. PayPo plata amânată metodă – serviciile oferite de către companie PayPo Sp. z o.o. în cooperare cu Przelewy24.pl care vă permite să amâne termenul de plată până la 30 de zile de la data încheierii Contractului de Vânzare. Sprijinul pentru PayPo amânat metodă de plată este prevăzut de către companie PayPo Sp. z o.o. cu sediul în Varșovia (biroul adresa: ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa), înregistrate în Registrul de Antreprenori Naționale Curtea de Registru efectuate de către Tribunalul Districtual pentru capitala Din varșovia, XIII Comercial Departamentul de Instanța Națională Registru sub numărul: KRS 0000575158, capitalul social în sumă de 627 500,00 PLN, cod de înregistrare Fiscală nr. NIP: 5213705997, Economia Națională Registrul comerțului cu nr. REGON: 362485126.

4.2.Plata termen de realizare:

      1. în Cazul în care Clientul alege plata prin banca transferul electronic de plată sau plata prin card de credit, Clientul este obligat să facă această plată, în termen de 5 zile calendaristice de la data de a încheia Contractul de Vânzare.

      2. în Cazul în care Clientul alege plata în numerar la livrare sau bani pe o colecție personală, Clientul este obligat să facă plata la livrare.

      3. în Cazul în care Clientul alege o plată amânată metoda prin PayPo servicii, Clientul este obligat să facă plata pentru compania PayPo Sp. z o.o. în termen de 30 de zile de la data de a încheia Contractul de Vânzare sau, în cazul în care Clientul alege de a plăti în rate – de a rambursa sumele datorate în conformitate pentru graficul de rambursare a creditului a fost de acord cu compania PayPo Sp. z o.o.

5.COST, METODE ȘI TIMPUL DE LIVRARE ȘI PRIMIREA PRODUSULUI

5.1.livrare al Produsului este disponibile pe teritoriul Republicii Polonia și alte țările enumerate în formularul de comandă.

5.2.livrarea Produsului Clientul este de plătit, cu excepția cazului în Vânzări Dt oferă în caz contrar. Product costurile de livrare (inclusiv taxele de transport, livrare și poștale servicii) sunt indicate de Client On-line Shop - ul în "Livrare și plata" tab și în timpul plasarea Comenzii, inclusiv atunci când Clientul exprimă o va pentru a fie legat de Vanzari Contract.

5.3.Cu caracter personal ale Clienților colectie de Produs este gratuit.

5.4.Ta Vânzătorul oferă Clienților cu următoarele metode de livrare sau de colectare de Prodt:

      1. Curierat, curierat etichetate numerar plata la livrare.

      2. colectia Personala disponibile într-una din Vânzător de staționare magazine timpul de deschidere de magazin ore. Lista completă a Vânzătorului staționare magazine este disponibile in sectiunea "Contact" tab-ul de pe Magazinul Online site-ul web.

5.5.termenul de livrare al Produs pentru Client este până la 5 Zile lucrătoare, cu excepția cazului în care o perioadă mai scurtă este specificat în descriere a Produsului sau la plasarea Comenzii. În caz de Produse cu diferite termene de livrare, data de livrare este cea mai lungă anumită dată, care, cu toate acestea, nu poate depăși 5 Zile lucrătoare. La începutul timpului de livrare a Produsului la Client este numărat, după cum urmează:

      1. în Cazul în care Clientul alege plata prin banca transferul electronic de plată sau plata prin card de credit – din la data de creditare contul bancar al Vânzătorului sau de decontare cont.

      2. în Cazul în care Clientul alege metoda de plată etichetate ca plată în numerar la livrare – de la ziua de încheierea Contractului de Vânzare.

      3. în Cazul în care Clientul alege metoda de plata amânată prin PayPo servicii – de la ziua de informarea de către Vânzător creditorul despre a face un acord cu Clientul, dar nu mai târziu decât în ziua de creditare contul bancar al Vânzătorului sau de decontare cont.

5.6.termenul de Produs a fi ridicat de Client – dacă Clientul selectează un personal de colectare a Produsului, Produsul va fi gata pentru a fi ridicate de către Client în termen de 3 Business Dzile, cu excepția cazului în perioadă mai scurtă este specificat in descrierea Produsului sau atunci când plasarea Comenzii. În cazul Produselor cu diferite date de pregătire pentru colectare, data de pregătire pentru colectare este cea mai lungă anumită dată, care, cu toate acestea, nu poate depăși 3 Business Dzile. Clientul va fi de asemenea informat de către Vânzător despre disponibilitatea Produsului pentru a fi colectate. începutul a timp pentru disponibilitatea de a colecta Produsul este considerat ca cum urmează:

      1. în Cazul în care Clientul alege metoda de plata prin plățile electronice sau prin card de credit – de la data de creditarea Vânzător în contul bancar sau contul de decontare.

      2. în Cazul în care Clientul alege metoda de plată în numerar la colectia personala – din ziua încheierii Contract De Vânzare.

      3. Daca Clientul alege plata amânată metoda prin PayPo servicii – la o zi de informare la Vânzător către creditor despre a face o acord cu Clientul, dar nu mai târziu decât ziua de creditare contul bancar al Vânzătorului sau cont de decontare.

6.PRODUS PLÂNGERI

6.1.baza și domeniul de aplicare al Vânzător răspunderea față de Client, dacă produsul vândut are o fizice sau juridice defect (de garanție) sunt definite, în general, de legile aplicabile, în special în Codul Civil (în special în Articole 556-576 din Codul Civil).

6.2.Vânzătorul este obligat să furnizeze Clientului cu un Produs fără defecte. Pe detailed informații referitoare la Vânzător răspundere din cauza unui defect de Produs și Client drepturi sunt stabilite pe Online Shop site-ul în produsul complaint tab.

6.3.O plângere poate fi făcută de către Crelațiile, pentru exemplu:

      1. în scris la următoarea adresă: ul. slujbei. Marcin 29/8, 61-803 Poznań;

      2. în format electronic prin e-mail la următoarea adresa: sklep@laurella.pl.

6.4.este recomandat ca Clientul oferis in descriere de reclamație: (1) pe informații și circumstanțele referitoare la obiectul reclamației, în special tipul și data de apariția defectului; (2) pe cerere pentru a aduce Produsul în conformitatea cu Vânzareas Dt sau o declarație de reducere de preț sau retragerea din Vânzări Contract; și (3) datele de contact ale reclamantul - acest lucru va facilita și pentru a accelera luarea în considerare a plângerea către Vânzător. Cerințele menționate în teza anterioară doar sub formă de recomandări și nu afectează eficacitatea contestațiilor depuse fără recomandat descriere a plângere.

6.5.Vânzătorul va ia în considerare pe Reclamată de client imediat, nu mai târziu decât în termen de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia. Dacă Crelațiile care a fost un consumatorul a cerut un înlocuitor sau un defect îndepărtarea, sau a făcut o reducere de preț declarația, precizând suma cu care prețul este redus și Seller făcut nu răspunde la cererea în termen de 14 zile calendaristice, acesta este considerat că cererea a fost justificată.

6.6.clientul care exercită drepturile de garanție este obligat să livreze Produsul defect la următoarea adresă: ALTMASTER / LAURELLA, ul. Julianowska 61, 05-500 Piaseczno. În cazul unui Client care este un consumator, costul de livrare de Produsul va fi suportat de către Vânzător, în cazul unui Client care nu este un consumator, costul de livrare va fi suportat de către Client. Dacă, din cauza tipului de Produs sau metoda de instalare, livrare a Produsului de către Client va fi extrem de dificil, Clientul este obligat de a face Produsul disponibil la Vânzător în locul unde Produsul este.

7.EXTRAJUDICAL METODE DE SOLUȚIONARE A CONTESTAȚIILOR ȘI SĂ INVESTIGHEZE RECLAMAȚIILE ȘI REGULILE DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI

7.1.detailed informații despre cu ajutorul extrajudiciare metodă de soluționare a reclamațiilor și urmărirea creanțe precum și regulile de acces la aceste proceduri de către Client care este un consum sunt disponibile pe site-ul Oficiul Concurenței și Protecția Consumatorilor la: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2.La ta Birou de Președintele de Concurența și Protecția Consumatorilor nu este un contact litera (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl sau un scris adresa: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varșovia.), wfurtun de sarcina, printre alții, este pe furnizarea de asistențăance pentru consumatorilor în materie de extrajudiciare rezolvarea litigiilor de consum.

7.3.Un consum are următoarele opțiuni de a utiliza metode extrajudiciare de soluționare a plângerilor și afirmarea creanțe: (1) o cerere pentru a soluționa un litigiu într-o permanentă pe cale amiabilă instanță de consum (pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: http://www.spsk.wiih.org.pl); (2)n aplicare cu privire la soluționarea extrajudiciară a litigiilor în voievodatul inspector de Inspecție Comercială (mai multe informații pe site-ul inspector competent pentru locul de activitatea economică a Vânzător); și (3) asistență de district (municipale) de consum ombudsmanului sau organizare socială, whose atribuții includ protecția consumatorilor (inclusiv Consum Federația, Asociația Consumatorilor polonezi). Pe osfat este prevăzută, printre altele, prin e-mail la porady@dlakonsumentow.pl si la consum linie de asistenta telefonica ia 801 440 220 (call center pe Business Dzile, 8:00 - 18:00, taxă apel potrivit operatorului de tarifare).

7.4.O platformă on-line pentru soluționarea disputele dintre consumatori și antreprenori la nivelul UE (platformei) este disponibil la http://ec.europa.eu/consumers/odr. platforma SOL este un interactiv și dicționar site-ul cu un one-stop shop pentru pe consumatori și pe antreprenorii care doresc out-of-court soluționarea obligația contractualăs care decurg dintr-un contract de vânzare on-line sau un contract de servicii (mai mult informații pe platforma site-ul propriu sau pe site-ul Internet al Oficiul Concurenței și Protecția Consumatorilor: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8.DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

8.1.consum care a încheiat un îndepărtat contractul poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din ea, fără a preciza un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor specificate la pct. 8.8 Reglementărilor. Pentru a respecta termenul stabilit, a este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acestuia. O declarație de retragerea din contract poate fi făcut, de exemplu:

      1. în scris la adresa: ul. slujbei. Marcin 29/8, 61-803 Poznań;

      2. în format electronic prin e-mail la următoarea adresa: sklep@laurella.pl.

8.2.Un exemplar șablon de formular de retragere este inclus în Cabina nu 2 pentru Consumator Legea privind drepturile și este, de asemenea, disponibile la punctul 11 din Reglementările și pe site-ul Magazin Online la retragerea din contract tab. consumatorul poate folosi template formă, dar nu este obligatorii.

8.3.termenul-limita de retragere de la contractul începe:

      1. pentru contractul prin care Vânzătorul eliberează Produs, fiind obligat să transfere dreptul de proprietate (de exemplu Contract de vânzare-cumpărare) - de a lua Produsul în posesie de către consumatorul sau o parte terță desemnată de consum, altele decât cele operator de transport, și în cazul unui contract în cazul în care: (1) multe Produse sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la luarea în posesie de la ultimul Produs, lot sau o parte sau (2) atunci când se compune în mod regulat livrare de Produse pentru o perioadă determinată - de la luarea în posesie primului Produs;

      2. pentru alte tipuri de contracte - de la data contractului concluzie.

8.4.În cazul retragerii de la o îndepărtat contract, contractul este considerat nul și neavenit.

8.5.Vanzatorul este obligat imediat, nu mai târziu decât în termen de 14 zile calendaristice de la data primirea consumatorilor declarație privind retragerea din contract, se întoarcă toate plățile efectuate de către consumator, consumator de livrare costurile de Produs (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din livrare metoda aleasă de consum, altele decât cele mai ieftine standard metoda de livrare disponibile în Online Shop). La Seller restituie plata folosind aceeași modalitate de plată ca și cele folosite de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord la o metodă diferită de schimb, care nu pentru că orice costuri pentru el. Dacă Vânzătorul nu a oferit pentru a colecta Produsul din consumer themself, au poate refuza rambursarea plăților primite de la consumer până primirea Produs sau ta livrarea către consumator a dovezii de sa se întoarcă, oricare survine mai întâi.

8.6.consumatorul este obligat imediat, nu mai târziu decât în termen de 14 zile calendaristice de la data la care au se retragă din contract, înapoi Produsului de către Vânzător sau să le predea persoanei împuternicite de către Vânzător pentru preluare, cu excepția cazului în care Vânzătorul a sugerat că au va ridica Produsul mself. Să respecte termenul, este suficient pentru a returna Produsul înainte de de expirare. Consumatorul poate returna Produsul la următoarea adresă: ALTMASTER / LAURELLA, ul. Julianowska 61, 05-500 Piaseczno.

8.7.La consumer este răspunzător pentru scăderea în valoare a Produs ca urmare a utilizării a într-un fel care merge dincolo de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicile și modul de funcționare a Produsului.

8.8.Posibil costurile legate de consumatorului de retragere din contract, pe care consumatorul este obligat la plata:

      1. în Cazul în care consumatorul a ales metoda de livrarea Produsului, altele decât cele mai ieftine standard de livrare metodă disponibilă în Magazinul Online, Vânzătorul nu este obligat să rambursarea costurilor suplimentare plătite de către consumator.

      2. consumatorul suportă costurile directe de returnare Produsul.

      3. În cazul unui Produs fiind un serviciu care performanță - la cererea expresă a consumatorului - început înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul care își exercită dreptul de a se retrage din contract după ce face o astfel de cerere este obligat să plata pentru serviciile îndeplinite până la retragere. Plata suma este calculată proporțional cu domeniul de aplicare al serviciului prevăzute, luând în considerare prețului sau remunerației convenite în contract. Dacă prețului sau remunerației este excesivă, baza pentru calcul această sumă este valoarea de piață a serviciului cu condiția.

8.9.dreptul De a se retrage dintr-o îndepărtat contractul este nu sunt disponibile pentru consumator în ceea ce privește contracte:

      1. (1) pentru prestarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul are pe deplin asigurat de serviciu cu acordul expres al consumatorul care a fost informat înainte de executarea serviciului că ei vor pierde dreptul de a se retrage din contract după executarea serviciului de către Vânzător; (2) în care prețul sau remunerarea depinde de fluctuațiile de pe piața financiară în care Vânzătorul nu are niciun control și care poate avea loc înainte de termenul de retragere din contract; (3) în care subiectul de servicii este un non-prefabricate de Produse, fabricate în conformitate consumatorului caietul de sarcini sau care servesc pentru a satisface lor nevoile individuale; (4) în care obiectul de serviciu este o produs care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de viață timp; (5) în care obiectul de serviciu este un produs livrat într-o pachet sigilat, care, după deschiderea ambalajului nu pot fi returnate din cauza de protecție a sănătății sau din motive de igienă, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare; (6) în care obiectul de serviciu sunt Produsele care, după livrare, datorită naturii lor, sunt indisolubil în legătură cu alte elemente; (7) în care obiectul de serviciu sunt băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în cadrul încheierea Contractului de Vânzare, și care livrarea poate avea loc numai după 30 de zile și a căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață în care Vânzătorul nu are nici un control; (8) în care consumatorul a cerut în mod explicit că Vânzătorul ar trebui să vină la ei pentru urgente de reparație sau de întreținere; în cazul în care Vânzătorul oferă suplimentar servicii, altele decât cele cerute de consumator, sau oferă alte produse decât piesele de schimb necesare pentru a efectua reparații sau de întreținere, dreptul de a se retrage din contract este acordat consumatorilor în cazul unor servicii suplimentare sau produse; (9) în care obiectul de serviciu sunt înregistrări sonore sau audiovizuale sau software-ul de calculator livrate într-un pachet sigilat, în cazul în care ambalajul are a fost deschis după livrare; (10) pentru livrarea de ziare, publicații periodice și reviste, cu excepția unui abonament acord; (11) încheiate prin licitație publică; (12) pentru furnizarea de servicii de cazare, altele decât pentru rezidential scopuri, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering, servicii conexe la petrecere a timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, în cazul în care contractul desemnează o zi sau o perioadă de serviciu; (13) pentru livrarea de conținut digital care nu este stocată pe un suport material, dacă îndeplinirea serviciului început cu consumatorul expres consimțământul înainte de expirarea termenului de retragere din contract și după fiind informat de către Vânzător cu privire la pierderea de dreptul de a se retrage din contract.

9.DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORI

9.1.Această secțiune a Reglementărilor și prevederile conținute în acest document se aplică numai la Clienții și Beneficiarii serviciilor care nu sunt consumatori.

9.2.Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Vânzări Dt încheiat cu Clientul care nu este un consumator, în termen de 14 calendar de zile de la data încheierii acestuia. Pe withdrawal din Vanzari Dt în acest caz poate să apară fără a oferi un motiv și nu dă naștere la nici o creanțe pe partea de Client care nu este un consumator în raport la Vânzător.

9.3.În caz de Clients care nu sunt Consumatori, Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv cuement pentru a face plata în avans, în totalitate sau în parte, indiferent de metoda de plată aleasă de către Client și faptul de încheiere pe Vanzares Dt.

9.4.La pe lansare de Produs de Vânzător pe transport toate pe beneficiile și sarcinile asociate cu Produsul și riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a Produsului se trece la Client care nu este o de consum. În acest caz, Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru orice pierderea, deficit sau deteriorarea Produsului care decurg din acceptarea acesteia pentru transport până acesta este livrat Clientului și pentru întârzierea în pe transport de coletul.

9.5.În caz de trimiterea Produsul la Client prin intermediul unui operator de transport, Clientul care nu este un consumatorul este obligat să verificați pachetul la timp și în mod acceptat pentru astfel de transporturi. Dacă au stabili că, în timpul transportului nu a fost o pierdere sau deteriorare a Produs, sunt obligația de a efectua toate acțiunile necesare pentru a stabili răspunderea de transport.

9.6.Conform art. 558 § 1 din Codul Civil, Vânzătorul are răspunderea în garanție pentru Produs de către Clientul care nu este un consumator este exclus.

9.7.În cazul pe Beneficiarii Serviciilor care nu sunt consumatori, Furnizorul poate rezilia contract pentru furnizarea de Servicii Electronice cu imediată efectul și fără a indica motivele de a trimite Beneficiar de Servicii un declarație corespunzătoare.

9.8.răspunderea Serviciu Furnizorul/ Vânzător în raport cu Beneficiarul Serviciilor/pe Clientul care nu este un consumator, indiferent de temei juridic, este limitată atât ca parte dintr-o singură revendicare, ca precum și pentru toate cererile de despăgubire în total - până la prețul plătit și de livrare costurile sub Vânzări Dt, dar nu mai mult decât până la suma de o mie de zloți. La Furnizorul de servicii/Vânzător este raspunzator fata de Beneficiar de Servicii/pe Clientul care nu este un consumator numai pentru tipic prejudiciul previzibil la momentul încheierii contractului și nu este răspunzător pentru pierderi de profit în legătură cu Serviciul Destinatar/Client care nu este un consumator.

9.9.Orice dispute care rezultă între Vânzător/Serviciu Provider și Client/pe Beneficiarul Serviciilor care nu este un consumator se supune la instanța care are competență în a înregistrat biroul de Vânzător/pe Furnizorul de Servicii.

10. DISPOZIȚII FINALE

10.1.contractele încheiate prin intermediul Magazinului Online sunt încheiate în Polish.

10.2.Schimbare de Reglementări:

      1. Furnizorul De Servicii își rezervă dreptul de a face modificări la Lege, pentru motive importante, aceasta este: modificări în legii; schimbări în plată și metode de livrare - în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a dispozițiilor de aceste Reglementări.

      2. În caz de încheiere, pe baza acestor Reglementările continuă contracte (de exemplu, furnizarea de Electronice Servicii de Cont), Regulamentele modificate lega Client dacă au fost îndeplinite cerințele prevăzute la art. 384 și 384 [1] a Civil Codul, care este, Beneficiarul Serviciilor a fost corect informat cu privire la modificări și nu a rezilia contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării. În cazul în care amendamentul la Reglementările ar duce la introducerea de taxe noi sau creșterea celor existente la Beneficiar de Servicii care este un consumator a dreptul de a se retrage din contract.

      3. În cazul încheierii de contracte de natura diferită de continuă contracte (de exemplu, o companie de Vânzări Contract), modificările la Regulamentele nu trebuie în nici un fel afecta drepturile dobândite de Beneficiarii Serviciilor/Clienții cine sunt consumatorii înainte de data intrării în vigoare a modificărilor la Reglementările, în special amendamentele la Reglementările nu va avea un impact asupra deja introduse sau Ordinelor și a concluzionat, executat sau a executat Contracte de Vânzare.

10.3.La aspectele care nu sunt acoperite de aceste Reglementări, se aplică, în general, dispozițiile aplicabile ale poloneză legea, în special: Codului Civil; 18 - lea din iulie 2002 Legea privind Prestarea Serviciilor Electronice (Jurnalul de Legi din anul 2002 nr. 144, pos. 1204 ulterioare); pentru Contractele de Vânzare încheiate înainte de 24 - lea din decembrie 2014, cu Clienții de consum – dispozițiile 2nd din Martie 2000, Legea privind Protecția de Anumite Drepturi ale Consumatorilor și Periculoase Răspunderea pentru Produse (Jurnalul de Legi din 2000 nr. 22, pos. 271 modificările ulterioare), și 27 - lea din iulie 2002 Legea privind Termenii și Condițiile Specifice de Consum Vânzare și Amendamente la Codul Civil (Jurnalul de Legi din 2002 nr. 141, pos. 1176 ulterioare); pentru Contractele de Vânzare încheiate după 25 - lea din decembrie 2014, cu Clienții de consum – prevederile 30 - lea Mai 2014 Drepturile Consumatorilor Act (Jurnalul de Legi din 2014 poz. 827 ulterioare); precum și alte dispozițiile corespunzătoare din frecvent legea aplicabilă.

10.4.Acești Termeni și Condiții nu exclud legile țării de reședință obișnuită a consumatorului încheierea contractului cu Vânzătorul/Servicii Furnizorul, care nu poate fi exclusă prin contract. Vânzător/Servicii Furnizor de mandate de arestare în acest caz, consumatorul de protecția acordată acestuia prin dispoziții de la care nu poate fi exclusă prin acord.

11. MODELUL de FORMULAR de RETRAGERE
(CABINA NUMĂRUL 2 LA LEGEA PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR)


Modelul de retragere forma
(acest formularul trebuie completat și trimis înapoi doar dacă doriți să vă retrageți din contract)

Destinatar:

LAURELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. slujbei. Marcin 29/8, 61-803 Poznań
laurella.pl
sklep@laurella.pl

am / am (*) informez despre meu / nostru de retragere din contractul de vânzare-cumpărare de următoarele elemente (*) contractul de furnizare de următoarele lucruri (*) contract pentru o lucrare care implică următoarele elemente (*) / pentru prestarea următoarelor servicii (*)

La data de încheierea contractului (*)/ reteta (*)

Numele și prenumele de consum(s)

Adresa de consum(s)

Semnătura consumatorului(consumatorilor) (doar în cazul în care formularul este trimis într-o hârtie versiunea)

Data

(*) Șterge după caz.


pixel